sobota, 24 października 2015

Ciasto bananowe z gruszkami


Upiekłam dziś bardzo smaczne, a do tego bardzo zdrowe ciasto bananowe z gruszkami i ziarnami kakaowca. Ciasto jest doskonałe dla osób dbających o linię, napewno się od niego nie przytyje. Mogą go zjeść również osoby uczulone na gluten i nabiał. Ciasto nie zawiera cukru. Jest idealne dla osób na diecie paleo ;)

Przygotowanie tego ciasta jest szybkie i proste. Z przyjemnością podam Wam przepis.

Składniki:
4 bardzo dojrzałe banany
150 gram mąki kokosowej
2 jajka (ja użyłam 6 przepiórczych)
łyżeczka sody
2 szklanki mleka kokosowego lub wody (u mnie mleko kokosowe)
1/3 szklanki oleju kokosowego
pół łyżeczki sproszkowanej wanilii
pół łyżeczki cynamonu
gruszka
ziarna kakaowca
wiórki kokosowe

Przygotowanie:
Piekarnik nastawiamy na 180''. Wszystkie składniki ze sobą mieszamy. Gruszkę obieramy, kroimy na małe kawałki i delikatnie łączymy z ciastem. Wkładamy do formy. Pieczemy 1h, u mnie starczyło 50 minut.
Ziarna kakaowca mielimy drobno i pozypujemy nim ciasto, można również posypać wiórkami kokosowymi lub płatkami migdałowymi.
Smacznego :)

Napiszcie jak Wam smakowało, czekam na Wasze opinie :)






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz